2010.11.19.

2010.11.19. 11:42 Prinstonlány

Ismét elkezdem írni a blogomat igaz senki nem olvassa de nekem jól esik kiönteni a szivemet valakinek vagy inkább valaminek a netnek. Már egy honapja nem járok suliba olyan beteg voltam de hétfőn már megyek olyanok az uj osztálytársak hogy nem is érdeklődnek felőlem hogy mi van velem egy e-mailt nem eresztenek meg csak zsófi szókott jönni amikor a lecit hozza, de senki más sőt vannak akik már el is temettek ahogy azt hallottam, de van pár olyan hír is ami nem hagy nyugodni van egy srác aki a volt osztálytársam volt és idén félévtől megint az lesz mert átjön a mi sulinkba nemtudom hogy örüljek e neki vagy mi mert végülis régen mindig olyan bunkó volt de volt amikor akár bele is tudtam volna szeretni de nekem inkább a haverja tetszett bár az felém se bagózott ellenben ő ...... tud ő nagyon rendes is lenni de eszt senkinek nem montam írtam le. Most jól esett könteni a lelkemet. Majd még talán írok. Szia net!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prinstonlany.blog.hu/api/trackback/id/tr532459070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása